polo+Dagens<3

hej hej sorry fatt jag inte har bl.ggat ida men vi åkte till poloklubben och där så bada jag spela tennis och en massa kul och så fick jag bara inte tid men men i går så hade vi sjukt kul maya fick inte hänga me men jag anna och isa hade kul ändå . vi såg på gnomeo och juliet så sjjukt kul !!!! men sen så fick inte anna hänga me hit så då var det bara jag och bell och när vi kom hem så såg vi på twwilight ochj på morronen efter så såg vi på new moon . älskar de. men men nu e jag hemma och gör mina läxor i humanites och matte och ska snart göra kklart  de sen så blir det mys me film och nåt göttii om det inte e nån rolig film så sätter jag på new moon igen bara
haha men nu såå måste jag göra min läxa.
ni får en snabb dagens:
klänning//kaphal(min favorit)
underkläder//puma och HM
utsläppt håt och inget annat <3
LotsOfLove//Amanda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0