solsidan äger allt(utan mejj då) <3

hejj sorry för att jag inte har bloggat ida men har tränat skrillor så har inte haft tid men just nu så blev min syrra arg på mig för att jag inte ville kolla på filmen på min egen dator och ville blogga ist hahah så kul börja skratta hahah
men nu så ska jag igentiligen göra min english A läxa och sen se på solsidan del 9 men ska göra det snart men men nu så måste jag typ gå .
juste ida var jag på ett sjuukkttt tröökt museeum det trökigatse ever det var bara om gammla städer och jag fick göra allt jobb fat tkillarna i min grupp fick nästa kvarsittning för att det ba sprang runt hela tiden!!!.
men ni får lite bilder sen.(har inte tatt nåra på museeet men bara på mejj och mina kömpisar hahahahah ) men nu så ska jag ggöra min läxan !
hah sjukt sött<3
kizzeslavviiii<3//Amanda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0