aweesommme<3

heeeejjj
e hos maya och vi ska ha sleepover bell skulle kommer men hon fick inte :((((
det var saa baaast hos anna assa
forst sa bowla vi och sen sa skulle vi aka en maxi taxi och det var bara saa awesomeee !!!
assa taxi var typ full av blinkand bla ljus och en MJ film assa det var en konsert och sa var det hans latar och sa och det var bara saa awweesoommmeee !!!! och det var den basta aket i en bil jag nansin haft assa
men sen nar vi kom till anna sa hade vi sa sjukt kul i typ 4 timmar och sa men det var ett av det basta partyn ever
jag fick lara kanna ingeborg som e fran norge och vi blev typ BFF ahha men ILH haha men nu ska jag och maya se pa glee och ha kul men nu matse  jag gaa <3
//Amanda<3:)

Kommentarer
Postat av: Hugoenya

Excellent site.

2012-01-18 @ 13:10:51
URL: http://hugoenya.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0